Anmäl dig till vårterminen här!
Skogås Badmintonklubb

Bageriprodukter står idag som en av de tre största råvarugrossisterna på marknaden, som inriktar sig på professionella Bagerier och konditorier.

Vårt kontor, lager och även produktion ligger i Tumba sedan 1986.

Med en start redan 1955 så har vi hunnit skaffa oss en betydande kunskap och tillika enormt utbud av bra råvaror som vi distribuerar i Stockholm, Uppsala, Enköping, Västerås, Eskilstuna och Östergötland med våra 13 egna lastbilar.

Lycka till alla fantastiska spelare och kom ihåg att fika

"Vi är ett profilföretag som har hjälpt föreningar & företag i över 18 år med kläder, tryck och annat material. Vi håller till i Huddinge där vi förutom tryckeri har butik med inriktning på sjukvård, träningsmaterial och mycket mera kopplat till föreningar och företag. Vi är lösningsorienterade där ni som förening och du som medlem alltid är i fokus.

Maila oss på Huddinge@bareko.se eller ring oss på 08-7119138 / 070-3099138 vid frågor eller funderingar.

Vi önskar Skogås Badminton & dess medlemmar varmt välkomna till Bareko Sport!

/Per Wester & Lucas Eriksson"

Redo för att byta bostad? Kom in till din lokala mäklare på våra kontor i Trångsund eller Sköndal. Ni hitta oss på Trångsundstorget 1 och Spritsvägen 11.

Vi finns här för att hjälpa dig att lyckas med din bostadsaffär, oavsett om du ska köpa, sälja eller både och. Vi har mycket god lokalkännedom och svarar gärna på frågor om området eller gör en kostnadsfri värdering av din nuvarande bostad.

Börja spela